Mia de Kat bestaat écht!



Een boek is als etherische olie:
vluchtig en nadat het verdampt,  geen spoor achterlatend.

Mijn eerste boek, De avonturen van Mia de Kat, bleek te vluchtig en te klein om Mia het leven te geven waar ze van droomde... en ik droomde mee.

Respect voor de uitgever die me overtuigde om mijn werk aan een groter publiek te tonen. Ik besloot het Mia-boek in schoonheid af te ronden.

Ik riep de hulp in van Heather -een amerikaanse, gediplomeerd kostuumdesigner, eigenares van Sunny Little Studio - met de vraag of ze van mijn Mia een knuffel kon maken. Natuurlijk kon ze dat. Enkele weken later werd ze, keurig verpakt in een doosje, afgeleverd aan mijn voordeur.

Het leverde me meteen het idee om Mia te laten reizen. Niet tussen pot en pamper, maar anders. Op een grotere schaal, naar andere continenten op zoek naar leuke plaatsen en verhalen over heel de wereld. Mia, in het voetspoor van Jules Verne: Le Tour du Monde de Mia le Chat. Bekt vrolijk in het frans, niet?

Wel, hier is ze dan! Aangename kennismaking.

Reis vooral mee, het is gratis.