Creativiteit per vierkante meter



Schoon volk gespot in Hoogstraten! Ik heb voor de gelegenheid mijn papier ingeruild voor glas en kon mijn creativiteit botvieren op een etalage zo groot als twee garagepoorten. Voor het ontwerp viel de keuze op een hip Londens koppel. Hij: diepblauwe ogen om in te verdwalen, sexy haargolf op het voorhoofd. Zij: Brits truitje bedekt met wulps krullend, gouden haar. Wie dit mooie stel van dichtbij wil bewonderen, zakt best af naar Kapsalon HighHair in Hoogstraten waar Leen en haar team klaar staan om je weelderige haren te verwennen. Leuk vinden op Facebook mag ook! Wil je bovendien een hip gadget bemachtigen, dan komt je er vanaf met een bezoekje aan de kapper. Ik onthul niet wat het is, maar het lijkt op de etalage, maar dan in zakformaat. Aan mij moet je het geen twee keer zeggen, ik ben al op weg.