NIEUW LIEDJESBOEK ***

Als ik teken, begeef ik me in mijn 'comfortzone'. Een plaats waar ik mijn verhaal kan vertellen aan iedereen die het wil zien. Sommige mensen zouden wel eens graag in mijn hoofd rondlopen. Ik kan u garanderen dat u zich geen minuut zal vervelen! Geef me wat zee- en weekdieren en een dozijn leuke liedjesteksten en het hek is van de dam! In opdracht van Uitgeverij Abimo mag ik namelijk een prachtig liedjesboek van Octopus illustreren. Je weet wel, de paarse octopus die u op elke stoep aan de school ziet verschijnen. Hij leert ons stappen en trappen, kortom Strappen. De auto gaat aan de kant wat veiligheid, milieu en gezondheid ten goede komt! Het wordt een vrolijk liedjesboek dat bulkt van kleur en dierenpracht. Het boek zal begin volgend schooljaar verschijnen bij Uitgeverij Abimo. De jaarlijkse STRAPDAG, waar meer dan 1000 Vlaamse scholen en 300 Waalse scholen aan deelnemen, gaat door op vrijdag 19 september 2014.