Kerstkaarten voor bedrijven

© 2015 Let's Create Together voor Buromac.

Of ik zakelijke wenskaarten voor bedrijven kan ontwerpen: Yes, i do! Ik kreeg deze vraag van Buromac, een toonaangevend bedrijf in de wereld van de gelegenheidskaarten. Ik illustreerde eerder al enkele geboortekaartjes voor de mooie Pirouette-collectie, maar ruilde deze keer de zachte dierenwereld voor stijlvolle, zakelijke kaarten in Kerst- en Nieuwjaarssfeer. Deze reeks 'Kerstkaarten voor bedrijven' is uitgevoerd met speciale druktechnieken zoals folie, preeg en vernis. Extra grafische mogelijkheden dus om mee aan de slag te gaan! Ik toon u één van mijn favorieten, digitaal geïllustreerd in aquarel. De kaart die ik met de feestdagen naar u zal sturen, houd ik nog even voor mezelf en krijgt u pas in december te zien! Het volledige gamma kan u bewonderen en bestellen via Buromac.com.