Brieven aan je kind

Als mama vertel ik graag over mijn mooie herinneringen uit Wolfs kindertijd. Alle grappige details over de eerste fruitpap, de eerste pasjes op de dijk aan de zee, de eerste dag op de lagere school. Toch merk ik met de jaren dat mijn herinneringen vervagen en dat een geheugensteuntje een welgekomen geschenk zou zijn. Wel, hier is een mooi vormgegeven (!) uitgave om alle herinneringen die je later wil delen met je kind, neer te pennen. Het bestaat uit een doosje met daarin twaalf uitvouwbare brieven. Op elk uniek moment schrijf je spontaan je gedachten en gevoelens neer. Je kleeft de brief dicht (in het doosje zit ook een leuk stickervel) en schrijft er een datum op wanneer je kind de brief mag openen. Leuk voor jezelf om te doen en een geschenk voor je kind later!   

© Let's Create Together - Vormgeving van Brieven aan mijn kind.